Odświeżone social media dla sklepu internetowego z karmą i akcesoriami dla zwierząt
Czasami to detale tworzą spójną całość, a kiedy w grę wchodzi marka, te detale mogą decydować o sukcesie na rynku. Charcik.pl, sklep internetowy sprzedający suche karmy, smaczki i akcesoria dla psów i kotów, stanął przed wyzwaniem odświeżenia swojego wizerunku w social mediach.
Wiedząc, jak ważna jest spójność w komunikacji wizualnej, firma zwróciła się do mnie po pomoc. Razem stworzyliśmy nowe szablony na social media, projekt banneru oraz projekt ulotki składanej na 3. Efekt? Kompletnie nowy, spójny wizerunek, który doskonale oddaje charakter marki.
Spójność, która przyciąga
Cały proces rebrandingu dla Charcik.pl opierał się na jednym kluczowym założeniu – spójności. Dzięki wspólnym elementom graficznym, kolorystyce i fontom, wszystkie materiały wizualne firmy tworzą harmonijną całość. Taki spójny wizerunek nie tylko ułatwia rozpoznawalność marki, ale również buduje zaufanie wśród klientów, co jest niezwykle ważne w konkurencyjnej branży, jaką jest rynek karm i akcesoriów dla zwierząt.